Transurb se modernizează – informații online și campania “urc prin față”

0
6125
SC Transurb SA a are o nouă identitate vizuală, un nou logo și un nou site, www.transurb-galati.com, de pe care gălățenii și nu numai se vor putea informa cu privire la traseele și orarele mijloacelor de transport în comun. “Este un site care îmbină noua identitate vizuală a Transurb cu exigenţele mediului online actual. Noul site va putea fi accesat de pe orice tip de terminal, mobil sau fix, cel mai important aspect, pe lângă cel prezent, fiind că la orice oră în orice staţie călătorii vor putea afla când vine autobuzul, la ce oră, accesează direct de pe mobil, smartphone, tabletă graficul de transport şi se va putea orienta la ce oră ajunge în staţia respectivă autobuzul sau tramvaiul”, a declarat Genica Totolici, directoarea Transurb SA. Gălățenii care au de reclamat, sesizat sau pur și simplu de făcut sugestii o pot face accesând secțiunea “contact” a site-ului Transurb sau accesând pagina de facebook a Transurb SA.
Totodată, de la 1 decembrie, Transurb va lansa o campanie de disciplinare a călătorilor, în sensul îndrumării acestora să se urce doar pe ușa din față a autobuzului, putând, astfel, fie să cumpere bilet de la șofer, fie să arate șoferului legitimația de călătorie. Prin această campanie – denumită “Eu urc prin față” -, societatea speră să reducă numărul călătorilor frauduloși din mijloacele de transport în comun, având în vedere că lunar controlorii descoperă circa 180 de persoane fără bilet.
“E o campanie pe care o vom desfăşura în staţii, cu ajutorul salariaţilor din societatea noastră şi în general a controlorilor de bilete. Îi vom îndruma pe toţi oamenii să urce pe uşa din faţă la şofer şi să coboare pe la uşile din spate, iar în felul acesta, călătorii să poată să îşi arate legitimaţia de călătorie la conducătorul auto sau dacă nu deţine să cumpere un bilet de la şofer pe care va urma sa îl composteze. Campania se da desfăşutra timp ee o săptămână, vom avea diferite sigle inscripţionari pe autobuz şi pe uşă să vadă şi călătorii că urcare se face pe uşa din faţă. Campania este pentru a-i descuraja pe călătorii frauduloşi, Noi am mai avut o astfel de campanie şi acum doi ani”, a spus Genica Totolici, mangerul Transurb. Aceasta a adăugat că s-a inspirat în luarea acestei decizii de la societatea locală de transport în comun din municipiul Sibiu unde sunt folosite uşile din faţă pentru urcarea în mijloacelor de transport.  “Din evidenţele noastre legate de călătorii frauduloşi, pe baza proceselor verblae pe care le eliberăm în mijloacele de transport public în comun, sunt aproximativ, în medie, 170-180 de călători frauduloşi, pe lună- care primesc procese verbale. În rest, în cazul celorlaţi, că sunt mai mulţi frauduloşi, care nu pot fi identificaţi, controlorii apelează la Poliţia Locală”, a mai spus Totolici, adăugând că “din păcate, controlorii noștri nu pot identifica persoanele fără bilet, pentru că nu avem acces la baza de date, așa că dacă găsim un călător fraudulos care refuză să se legitimeze nu prea avem ce să-i facem, ăntrucât nici nu avem voie să reționem persoana. Avem un protocol de colaborare cu Poliția Locală, în sensul că instituția trimite un agent, dacă facem cerere, într-o anumită zi, pe o anumită acțiune. De asemenea, dacă sunt incidente în autobuze putem să cerem sprijinul Poliției Locale. Totuși modalitatea de lucru este greoaie și ar fi mult mai util ca fiecare echipă de control să fie însoțită de un polițist local”. Un efort deloc mare având în vedere că Transurb nu are decât 4 echipe de control!
În momentul de faţă, societatea Transurb dispune de un parc auto de 170 de mijloace de transport în comun – autobuze, troleibuze şi tramvaie, dintre care 116 se află zilnic pe trasee.

DISTRIBUITI

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

12 + eighteen =