Nu trebuie să mai pierdeți timp la ghișeele Direcției Impozite, Taxe și Alte Venituri Locale a Primăriei, pentru depunerea unor declarații și cereri. Autoritățile vă încurajează să trimiteți prin poștă și e-mail o serie de cereri și documente.
Iată despre ce tip de acte este vorba:
- Declarare bunuri impozabile: clădiri și terenuri
- Facilități fiscale
- Compensări/restituiri
- Transfer dosar auto
- Declarații rectificative taxă specială de habitat/ecarisaj
- Declarare mijloace de transport
- Scoatere din evidența fiscală a mijloacelor de transport
- Declararea mijloacelor de transport marfă cu masa totală autorizată de peste 12 tone aflate în proprietatea persoanelor fizice
- Declararea mijloacelor de transport pe apă
- Scoaterea din evidență a mijloacelor de transport pe apă
- Eliberare certificat de atestare fiscală pentru persoane fizice privind impozitele și taxele locale și alte venituri datorate bugetului local
- Declararea privind stabilirea taxei de habitat
- Alocare credențiale pentru plata on-line a impozitelor și taxelor care se fac venit la bugetul local
Mai multe detalii puteți afla accesând link-urile de mai jos:
https://www.primariagalati.ro/portal/act/com_ditvl1404201.pdf
https://www.primariagalati.ro/portal/act/presa/solicitare_1.pdf
https://www.primariagalati.ro/portal/act/presa/solicitare_2.pdf
https://www.primariagalati.ro/portal/act/presa/solicitare_3.pdf