Noi branduri de renume, la Shopping City Galaţi. Centrul Comercial, extins şi modernizat

0
3834

NEPI Rockcastle, lider pe piaţa imobiliară de retail din Europa Centrală şi de Est, anunţă inaugurarea primelor branduri de cumpărături şi divertisment din cadrul extensiei centrului comercial Shopping City Galaţi.

Începând cu data de 16 noiembrie, gălăţenii se vor putea bucura de branduri ca Hervis, Lee Cooper, LEVIs, Sephora, Douglas, Pandora, Kultho, MeliMelo Home, Pizza Hut, Starbucks, dar şi de un cinema multiplex Cinema City ultra-modern, urmând ca până la finalul lunii să fie inaugurate şi magazinele Pull&Bear, Bershka şi Stradivarius. Extensia şi modernizarea Shopping City Galaţi presupun o investiţie de aproximativ 30 de milioane de euro, urmând ca, în lunile următoare, noi branduri de renume să se alăture ofertei comerciale.

Punct de referinţă în retailul regional, Shopping City Galaţi le va oferi vizitatorilor săi, începând cu 16 noiembrie, noi branduri de fashion şi beauty, mult aşteptate de publicul gălățean. Procesul de extindere şi modernizare a presupus construirea unui nou nivel, dedicat zonei de divertisment, cu cinema, restaurante, cafenele şi terasă exterioară. Prin acest proiect, centrul comercial adaugă celor 27.000 mp existenţi o suprafață închiriabilă de 21.000 mp.

Prima fază a proiectului de extensie completează mixul de magazine cu branduri de fashion, beauty, accesorii şi servicii: Ecco, Kido Bambini, Orsay, Buzz, Bigotti, Sport Vision, Lee Cooper, LEVIs, Douglas, Office Shoes, Hervis, Book City, MeliMelo Home, Teilor, Pandora, Braiconf, Kultho, ProfiHairShop, Yves Rocher, Gerovital, Flormar, Sephora şi Penti.

Oferta centrului comercial este completată de o puternică zonă dedicată divertismentului şi de o terasă exterioară, la etaj. Una dintre destinaţiile vedetă ale acestei inaugurări este cinematograful multiplex Cinema City, dotat cu 8 săli 2D şi 3D, complet digitalizate, ce le va oferi clienţilor oportunitatea de a viziona cele mai recente și populare producţii cinematografice. Mai mult, zona de restaurante şi cafenele este îmbogăţită cu noi destinaţii, printre care Pizza Hut şi Starbucks.

Ne dorim să păstrăm în toate centrele comerciale NEPI Rockcastle cele mai ridicate standarde şi să oferim vizitatorilor cele mai avansate experienţe de cumpărături şi divertisment. Astfel, suntem permanent atenţi la nevoile celor care ne trec pragul şi adaptăm constant ofertele comerciale ale mall-urilor. Prin acest proces trece şi Shopping City Galaţi, şi ne bucurăm să aducem publicului din regiune ceea ce îşi doreşte – o experienţă reinventată de shopping şi cea mai bună ofertă de divertisment din judeţ”, spune Iuliu Bartha, Asset Manager în cadrul NEPI Rockcastle.

Strategia de dezvoltare a NEPI Rockcastle, aplicată şi în cazul Shopping City Galaţi, reprezintă un mix între parteneriatele strategice cu branduri internaţionale şi dezvoltarea economiei locale, prin accesul oferit brandurilor locale la cea mai avansată destinaţie de retail din regiune. Proiectul de extindere şi modernizare a Shopping City Galaţi se aliniază la întreaga strategie NEPI Rockcastle, care se bazează pe creşterea continuă a standardelor şi permanenta dezvoltare a proiectelor din portofoliu.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.