Coronavirusul a făcut o victimă în Șantierul Naval

0
938

“Șantierul Naval Damen Galați anunță cu deosebită tristețe decesul unui angajat al companiei, în vârstă de 51 de ani. Acesta a fost confirmat cu Covid-19 acum câteva zile, ultima zi în care a fost prezent în șantier fiind 9 aprilie”, precizează, într-un comunicat de presă, Șantierul Naval Damen Galați.

“Toate gândurile noastre, și nu numai se indreaptă către familia îndoliată, alături de care ramânem aproape în aceste momente dificile. Confirmăm, de asemenea un alt caz de infectare cu noul coronavirus, colegul nostru fiind momentan internat la Spitalul de Boli Infecţioase Galaţi cu simptome minore. Un al treilea angajat, de asemenea internat la Spitalul de Boli Infecţioase prezintă simptomatologie ușoară și a fost testat, urmând ca rezultatul să fie anunțat curând.

Ȋn prezent, Direcţia pentru Sănătate Publică Galaţi desfăşoară o anchetă epidemiologică pentru a identifica condițiile și persoanele care au venit în contact cu cei mai sus menționați. Ca urmare a măsurilor generale de prevenţie cât și celor specifice, luate încă de la ȋnceputul lunii martie, nu credem să existe pericolul unei contaminări în șantier.  Compania noastră a identificat deja persoanele care au lucrat în zona de activitate a celor trei persoane, aceștia fiind acasă în auto-izolare, deși nu au avut contact direct cu cei infectați. Ȋn plus, pe lângă activitățile zilnice de dezinfecție a facilităților din incinta companiei, zona respectiva și anexele sociale au fost dezinfectate cu minuţiozitate.

Sănătatea și siguranța angajaților noștri rămâne principala noastră prioritate în această perioadă. Șantierul Naval Damen Galați continuă să implementeze măsurile luate încă de la începutul pandemiei pentru a asigura un mediu de lucru sănătos atât pentru personalul propriu cât și pentru subcontractorii care își desfășoară activitatea pe platforma șantierului. Ȋn acest sens, amintim câteva dintre acestea: reducerea efectivului prezent ȋn şantier cu 50% și desfășurarea activității prin rotație la fiecare 2 săptămâni; introducerea a două schimburi de lucru pentru personalul rămas în scopul asigurării distanțării sociale in cadrul tuturor facilităţilor; suplimentarea numărului de curse convenție pentru a evita aglomerarea personalului; încurajarea practicării sistemului tip telemuncă, unde este posibil; verificarea și trierea tuturor vizitatorilor (inclusiv furnizori) în baza unei declarații pe proprie răspundere și obligativitatea purtării de măști și manuși de protectie; purtarea maștilor a devenit obligatorie pentru toti angajații; informări periodice prin care atragem atenția, atât angajaților noștri cât și subcontractorilor asupra conștientizării responsabilității față de colegi și păstrarea distanței sociale”, mai informează sursa citată.

DISTRIBUITI

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

4 × three =