Computer Generated Solutions Romania, divizie a companiei de outsourcing CGS din Statele Unite, continuă dezvoltarea sucursalei de la Galați prin angajarea a 65 de operatori pentru limbile engleză, franceză și spaniolă. Au fost scoase la concurs 30 de posturi de ”Client Advisor with English”, 20 de posturi de ”Support Clientèle avec Français” și 15 posturi de ”Spanish Customer Support”. Outsourcing-ul presupune administrarea unor servicii externalizate de firme din diverse domenii de activitate, o pondere importantă fiind deținută de call center și relații cu clienții. Salariile sunt motivante, de la câteva sute de euro putând ajunge la 1.500-1.800 euro. La Galați funcționează trei sucursale ale unor firme de outsourcing, Selir (Italia), Euroanswer (Marea Britanie) și CGS (SUA).
Un angajat al CGS poate alege să lucreze după un program flexibil, cu posibilitatea de a lucra cu normă întreagă sau cu jumătate de normă în funcție de disponibilitatea sa. Firma oferă un pachet atractiv, de la salariu, asigurare de sănătate și bonusuri de performanță, la cupoane de alimente și alte beneficii.
CGS este o companie americană de outsourcing, care deține unul dintre cele mai mari centre de asistență de pe piața românească. CGS este listată în primele 15 cele mai bune companii de acest gen din lume. Printre clienții CGS se află companii din Forbes Top 500, precum și companii europene de top. Firma oferă sesiuni de formare de 6 săptămâni plătite și și un suport continuu, cu feedback, pentru ca angajații să se perfecționeze continuu.