Circ în autobuz între o călătoare frauduloasă şi echipa de control. Traseele mărginaşe,pline de ,,blatişti”

0
1690

Scandal în toată regulă  într-un autobuz al regiei de transport local din Galaţi.  O parte a circului a fost filmată şi postată pe un site de socializare. Protagoniştii  scenei sunt o călătoare frauduloasă, care recunoaşte că a mai făcut  ,,blatul “  şi echipele de control. Traseele care fac legătură între oraş şi cartierele mărginaşe devin  nerentabile din pricina acestor călători . Totul porneşte în momentul în care o călătoare ,,fără bilet “ nu vrea să coboare când este depistată. Femeia spune că a mai păţit-o recent şi că i s-a dat amendă apoi a putut merge liniştiră unde avea treabă. De data asta echipa de control vrea să o dea jos din autobuz , femeia nu vrea şi urmează un scandal în toată regula între călătoarea frauduloasă şi una dintre controloare. Unii călători îi iau apărarea celei care merge fără bilet şi îi reproşează controloarei că are un limbaj prea dur şi că nu are voie să atingă călătorii frauduloşi , chiar dacă ei nu vor să coboare. Asta deoarece la un moment dat controloarea o ameninţă pe călătoarea frauduloasă că o va pocni.  Pe de altă parte călătoarea frauduloasă ţipă ca din gură de şarpe că i s-a rupt umbrela în timpul confruntării. Conducerea regiei de transport susţine însă că femeia fără bilet i-a rupt iniţial geaca controloarei chiar cu umbrela în cauză. Admite însă că nici limbajul şi comportamentul controloarei nu au fost cele mai fericit alese,  dar că totul ar fi escaladat după ce controloarea fusese lovită cu umbrela şi îi fusese ruptă haina . Filmarea, susţine directoarea Transurb,  este realizată de un alt călător fraudulos cunoscut cu antecedente de către echipele de control. ,, S-a întâmplat pe traseul  31 care este un traseu cu foarte mari probleme. Este traseul care vine de la Barboşi, locuitorii care sunt acolo, marea lor majoritate, merg fără bilete şi abonamente. Nu era doar un echipaj, pentru că, deobicei, controlul se face dintr-un echipaj din două persoane, acolo erau două echipaje tocmai pentru că, v-am spus, este un traseu cu probleme. Doamna care este în videoclipul care este pe facebook, într-adevăr nu avea bilet, nu avea abonament, nu este la prima abatere, nu este prima dată când circulă, şi doamna care filma, a fost amendată de mai multe ori şi de aceeaşi controlare şi de un alt echipaj. Sunt cunoscute de controlorii noştri. Atitudinea controlorilor a fost corectă până la un moment dat, după care am observat că doamnacontroloare  şi-a ieşit din fire pentru că a fost bruscată, deci nu a fost filmat de la început tot ce s-a întâmplat. Călătoarea respectivă s-a urcat cu picioarele pe bancă şi a spus că ea nu o să composteze niciodată bilet şi nu o să îşi cumpere niciodată abonament şi s-a urcat, pur şi simplu, cu picioarele pe bancă, care aţi văzut că este capitonată, tapiţată, de aia ajung la sfârşitul zilei murdare şi s-au şi rupt. Se cheamă poliţia în cazul în care sunt agresivi, pentru că întâlnim şi probleme din acestea, refuză să coboare şi sunt agresivi verbal, cu jigniri. Deci doamna  care nu avea bilet şi-a scos întâi umbrela pe care o deţinea şi a lovit-o pe controloare cu umbrela, i-a rupt geaca, după care au avut loc acele discuţii care s-au filmat şi s-au postat pe facebook de cealaltă călătoare, care, v-am spus este şi ea la fel. Numai că întra-adevăr controloarea   nu trebuia să se exprime că o pocneşte. Aici  ea şi-a ieşit din fire şi i-a spus că te pocnesc. A fost chemată poliţia locală, s-a sunat de două ori şi nu a  venit, au ajuns la capăt de linie, a urcat în celălalt autobuz, în 102 şi, la fel, a spus că nici aicea nu o să compostez pentru că nu vrea muşchii mei. Deci acesta este comportamentul. Controlorii noştri întâmpină de foarte multe ori aceste probleme. Nu ştim nici cum ar putea să se comporte mai bine de atât. V-am spus, singurul lucru  că şi-a ieşit din fire şi a spus că o pocneşte, nu are voie să spună aşa ceva. Eu le-am spus şi le-am repetat de atâtea ori, şi controlorilor şi şoferilor, vine cineva la voi şi vă jigneşte, voi îi zâmbiţi, da, şi mergeţi mai departe.  Deci nu trebuie să fiţi agresivi verbal şi nici într-un fel agresivi. Nu au voie să pună mâna pe călători, decât să îi invite şi să cheme poliţia locală”, a precizat Genica Totolici, directoarea Transurb. Pentru a rezolva aceste situaţii echipele de control ar trebui să fie însoţite şi de către poliţişti, dar Poliţia Locală nu dispune de personal suficient pentru a acoperi şi controlul în autobuze şi tramvaie.  Din păcate călătorii frauduloşi nu fac decât să aducă pierderi regiei de transport.( sursa foto captură facebook)

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.