Primăria municipiului Galați informează că până pe 9 septembrie pot fi încărcate exclusiv online cererile pentru atribuirea unui loc de parcare, din cele rămase neatribuite, în parcările de domiciliu/reședință din zonele Mazepa I, Mazepa II, Țiglina I, Țiglina II, Micro 18 și Micro 21.
Este vorba despre care persoanele care au rezervat locuri de parcare, în aceste zone, în perioada 27 august, ora 8.00 – 30 august, ora 8.00, și trebuie să depună documentele aferente.
Cererile trebuie însoțite de documentele menționate în Regulamentul prevăzut în H.C.L. nr. 337/2021 cu modificările și completările ulterioare, pe platforma https://parcari.primariagalati.ro, existând posibilitatea modificării și completării documentelor până la finalizarea perioadei de depunere a documentelor.
Cererile precompletate se descarcă, se printează, se semnează și apoi se reîncarcă însoțite de restul documentelor:
- copie B.I./C.I. din care să rezulte că solicitantul are domiciliul în zona/subzona arondată parcării;
- alte documente obligatorii: act de proprietate, act de donație sau moștenire, proces-verbal de adjudecare, hotărâre judecătorească. Înscrisul privind proprietatea trebuie să fie depus în integralitate;
- copie Certificat de înmatriculare a autovehiculului (sau dovada înlocuitoare a Certificatului de înmatriculare valabilă la data depunerii cererii) deținut în proprietate/folosință cu Inspecția Tehnică Periodică (ITP) valabilă la data depunerii cererii;
- copie Asigurare de Răspundere Civilă Auto (RCA) valabilă la data depunerii;
- copie Contract de leasing/Contract de comodat/proces-verbal de predare-primire spre folosință a autovehiculului – întocmite pentru o perioadă de 5 (cinci) ani (sau o perioadă mai mică, cu mențiunea în contract/proces verbal a posibilității de prelungire până la 5 ani).
Documentele încărcate trebuie sa fie lizibile, conforme cu realitatea și să fie încărcate în integralitate.
Tutorialul cu privire la încărcarea documentelor poate fi consultat online pe platforma https://parcari.primariagalati.ro.