După ce au aprobat un nou regulament privind gospodărirea orașului, care stabilește obligațiile și răspunderile instituțiilor, ale cetățenilor, agenților economici și nu numai, autoritățile au lansat o campanie de informare a oamenilor prin intermediul asociațiilor de proprietari, în așa fel încât gălățenii să știe ce au voie și ce nu au voie să facă pe domeniul public.
Primăria municipiului Galați anunță că a transmis asociațiilor de proprietari, pentru buna informare a cetățenilor, o serie de materiale informative privind Regulamentul care stabilește noile măsuri pentru gospodărirea orașului, adoptat prin HCL nr. 260, din data de 24.04.2018.
Materialele transmise fiecărei asociații de proprietari sunt: Regulamentul privind stabilirea unor măsuri pentru gospodărirea municipiului Galați (două exemplare), Ghidul cetățeanului civilizat (patru exemplare) și afișe (două exemplare).
Prin acest demers, Primăria Galați dorește ca asociațiile de proprietari să-și dea concursul pentru informarea corectă a cetățenilor și să afișeze materialele furnizate în locuri vizibile și ușor accesibile tuturor locatarilor.
Regulamentul stabilește obligaţiile și răspunderile care revin autorităţilor administraţiei publice locale, instituţiilor publice, agenților economici, asociaţiilor de proprietari/locatari, celorlalte persoane juridice, precum și cetăţenilor, pentru buna gospodărire a municipiului Galați.
Asigurarea și păstrarea curăţeniei și ordinii pe teritoriul municipiului, buna gospodărire a acestora și respectarea normelor de igienă constituie o obligaţie fundamentală a autorităţilor administraţiei publice locale, instituţiilor publice, agenților economici și altor persoane juridice, precum și cetăţenilor.
Noul Regulament poate fi studiat accesând link-ul următor: http://primariagalati.ro/portal/hotarari/010418/HCL%20260.pdf