Primăria municipiului Galați reamintește persoanelor fizice, proprietari de autovehicule uzate, care s-au înscris pe site-ul Administrației Fondului pentru Mediu (AFM), că termenul limită de depunere la Primărie a documentelor care atestă eligibilitatea este 15 decembrie 2023.
Documentele pot fi depuse la Registratura Primăriei, din str. Domnească nr. 54, în urma unei programări prealabile efectuate on-line, accesând link-ul:
https://primariagalati.ro/portal/galati/psonline.nsf/programare?OpenForm&TipProgramare=RablaLocal
Criteriile de eligibilitate ale solicitanților persoană fizică și ale autovehiculului uzat se pot consulta pe site-ul primăriei municipiului Galați, secțiunea Servicii electronice/Rabla Local 2023. Tot de aici se pot descărca documentele necesare.
1. Completare documente;
2. Efectuare programare online;
3. Depunere documente la Registratura Primăriei municipiului Galați, la data și ora programării;
4. Consultare listă solicitanți admiși pe site-ul www.primariagalati.ro;
5. Casare și radiere autovehicul în termen de 30 de zile de la publicarea listei solicitanților admiși;
6. Depunere la sediul Primăriei în original a adeverinței de dezmembrare de la un colector autorizat, a dovezii scoaterii din evidență fiscală și a certificatului de radiere din circulație în termen de maxim 5 zile de la data emiterii;
7. Încasare stimulent de casare în contul indicat conform extrasului bancar.
Foarte important: autovehiculul nu trebuie casat înaintea aprobării cererii!